Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Rosja prowadzi pełnoskalową wojnę z Ukrainą od 3 lat. Władimir Putin sięga po wszystkie środki, by złamać swojego sąsiada – wojskowe, polityczne i propagandowe. Państwa zachodnie nałożyły na Moskwę dotkliwe sankcje, które miały złamać rosyjską gospodarkę. Czy to się udało?