Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Zatoka Gwinejska i kraje przybrzeżne stają się areną międzynarodowej rywalizacji o zasoby naturalne. Region obfituje w paliwa kopalne, ryby, bogactwa mineralne, w tym minerały ziem rzadkich.