Re: Dobrostan zwierząt
Zwierzęta są dla nas ważne, zarówno te gospodarskie, jak i domowe. We Francji zaczyna się zwracać coraz większą uwagę na ich dobrostan. W ciągu 10 lat w ramach planu EcoAntibio udało się tam zmniejszyć o połowę stosowanie antybiotyków w weterynarii. Jakie są nowe leki dla zwierząt? Jak we Francji szkoli się specjalistów i specjalistki w dziedzinie dobrostanu zwierzęcego i skąd rosnąca popularność tego zawodu?