ARTE Reportage - Ukraina: cywile u bram piekłaARTE Reportage
Rami Abou Jamous dokumentuje codzienność wojny w Strefie Gazy dla ARTE od samego jej początku. 2 października 2025 roku zgodził się udzielić nam wywiadu, w którym opowiada o ciągłych przeprowadzkach i ucieczkach, trudności w wykarmieniu rodziny oraz o coraz częstszych atakach na dziennikarzy.