ARTE Reportaj9 min
Jurnalistul palestinian continuă să trăiască cu familia sa și să documenteze războiul din Gaza. Ne-a acordat un interviu pe 2 octombrie 2025, când tocmai părăsise din nou orașul Gaza pentru a se refugia în Nuseirat, mai la sud. El ne vorbește despre dificultatea de a-și hrăni familia, despre loviturile din ce în ce mai mortale și despre jurnaliștii care sunt vizați mai mult ca niciodată.