Re: A Viennese Cafe Against SolitudeARTE Reportage
The Palestinian journalist Ramo Abou Jamous continues to live with his family and document the war in Gaza. He gave us an interview on 2 October 2025, after he had just fled Gaza city again to take refuge in Nuseirat, further south. He tells us about the difficulty of feeding his family, the increasingly deadly strikes and the journalists who are targeted more than ever.