Bułgaria: Masterchef w Rodopach31 min
Od wejścia do Unii Europejskiej z Bułgarii wyjechało prawie milion osób. W większości z biednych wiejskich rejonów. Jednym z nich są Rodopy, pasmo górskie na granicy z Grecją. Jednak niektórzy młodzi Bułgarzy wracają w swoje rodzinne strony. Jak Maria Żekowa, kucharka i restauratorka.