Sąsiedzi Rosji: zagrożenie wojną?
Historia Renu i Dunaju – dwóch najdłuższych rzek w UE – to opowieść o dwóch Europach, którym nawet dziś nie do końca udało się zjednoczyć. Jakie różnice najtrudniej pogodzić? I dlaczego to ważne, by nadal się starać? Naszą analizę geopolityczną rozpoczniemy od rejsu po kanale łączącym Ren z Dunajem.