Szlak bałkański: co się stało z uchodźcami?31 min
Jesień 2015 roku. Uchodźcy z Syrii i Afganistanu przemierzają Europę w nadziei na lepsze życie. Nihat ma 12 lat, był świadkiem zamordowania wujka. Z najbliższa rodziną uciekli z kraju, wybrali Szlak Bałkański. Przystankiem w ich odysei jest dworzec Keleti w Budapeszcie. To właśnie wtedy Angela Merkel podjęła brzemienną decyzję o otwarciu niemieckich granic. Co się stało z Nihatem i gdzie jest dziś, 10 lat po tamtych wydarzeniach?