Cei ce fug de America lui Trump
Nihat avea 12 ani când a luat calea Balcanilor pentru a fugi de războiul civil din Siria. În septembrie 2015, a ajuns împreună cu alte sute de migranți în gara din Budapesta, scena unor scene tragice care influențează și astăzi politica. După zece ani, ARTE Regards se întreabă ce s-a întâmplat cu Nihat și ce concluzii pot trage cei care i-au ajutat pe refugiați?