Re: The Balkan Route - 10 Years Later
12-year-old Nihat fled the war in Syria via the Balkan route into Europe. In September 2015 he ends up in Budapest's East Railway Station with hundreds of other refugees in dramatic scenes. Ten years later, ARTE Re: finds out what has become of Nihat and others.