Michael został oddany do opieki zastępczej kiedy miał 2 lata i od małego musiał walczyć o siebie. Po 16 latach spędzonych w różnych instytucjach wprowadza się w końcu do wymarzonego własnego mieszkania. Na TikToku jego filmiki, w których opowiada o swoim życiu mają setki tysięcy followersów, a Michael ma nadzieję, że dzięki temu rozgłosowi warunki w niemieckich domach dziecka ulegną poprawie.