Hard Life - jestem samotną matką, walczę
Eileen samotnie wychowuje dwójkę dzieci: 9-letnią córkę i 5-letniego syna. Pracuje też na pełny etat, mimo, że żyjąc z zasiłków dostawałaby miesięcznie o zaledwie 200 euro mniej. Jednak niezależność finansowa jest dla niej bardzo ważna. Sprostanie wszystkim obowiązkom nie jest łatwe, bo jak mówi "trzeba pracować tak, jakby nie miało się dzieci i zajmować się dziećmi tak, jakby się nie pracowało".