Re: Matki influencerki
Matki influencerki nagrywają każdy moment życia swych rodzin. Niektóre świetnie na tym zarabiają – wraz ze wzrostem zasięgów rośnie ich atrakcyjność dla marek, z którymi współpracują. Jednocześnie oddzielenie życia rodzinnego od kariery staje się coraz trudniejsze. Czy mamy influencerki są w stanie pogodzić swoje ambicje z prawem do prywatności swoich bliskich?