Re: Mummy Influencers
They film their daily lives and that of their children. They earn income and gain fame from it. "Mum influencers" are increasingly sought after by brands. However, the boundary between family life and a "real" job is being blurred. How can we reconcile an opportunity for parents, the consent of children, and the right to their image?