Re: The Hair Transplant Boom
Around 80 per cent of men in Europe are affected by hair loss at some point in their lives which can severely affect their self-confidence. Hair transplants are one way to combat baldness and are becoming more common, particularly among younger men with Turkey a major destination for the procedure. But not all transplants work out well: A report from Germany and Turkey.