Hard Life – I want to get out of my foster home
Michael has lived in a foster home for 16 years. He had to learn to fend for himself from a young age. In the hopes of improving conditions for children in foster homes across Germany, he regularly posts TikTok videos about his life and has hundreds of thousands of followers.