Plakaciary: walka z przemocą wychodzi na ulice
Plakaciary z kolektywu Collages Féminicides od kilku lat wykorzystują przestrzeń publiczną jako arenę sprzeciwu wobec przemocy wymierzonej w kobiety, dyskryminacji i rasizmu. Od powstania w 2020 roku grupa aktywistek się powiększa, bo – niestety – nasilają się również problemy, z którymi walczą.