Przemoc w związkach nastolatków
Przemoc w związkach jest obecna nie tylko w małżeństwach czy długoletnich związkach, ale też w pierwszych, młodzieńczych relacjach. W 2022 r. we Francji 9 kobiet i dziewcząt poniżej 25 roku życia zostało zamordowanych przez swoich aktualnych lub byłych partnerów. Najmłodsza miała 13 lat. Luna i Romane zdecydowały się opowiedzieć przed kamerą o swoich traumatycznych przeżyciach.