Dzisiaj z Watergate.
Od 13 marca wszystkie berlińskie kluby, istotna część hedonistycznej tożsamości miasta, zostały zamknięte. Wielu pracowników i artystów nie ma pracy, a niektóre przestrzenie klubowe mogą zostać całkowicie zamknięte. Organizatorzy, kluby i artyści zebrali się, aby stworzyć największy na świecie wirtualny klub, który rozpoczął transmisję w środę 18 marca. #UnitedWeStream. Codzienna transmisja na żywo od 19:00 z jednego z berlińskich klubów.