Cuddle
Na prośbę ojca Coline wraca do swojego pokoju dziecięcego, by uporządkować rzeczy przed remontem domu. Przedmioty, które znajduje, przywołują bolesne wspomnienia. Porządkując pokój, próbuje wreszcie pogodzić się z przeszłością i zaakceptować to, czego nigdy nie będzie mogła zapomnieć.