Sofia 2024 - Najlepszy film krótkometrażowy25 min
Jyzone właśnie wyszedł z więzienia, znalazł pracę, ale spóźnia się już pierwszego dnia. Po drodze spotyka przyjaciół, dawno niewidzianych znajomych, przemierza naznaczone przemocą ulice. Dzięki długim, realistycznym ujęciom obserwujemy dzielnicę Reboleira w Lizbonie oczami jej mieszkańców.