Wild Child
W niedalekiej przyszłości Ziemia karze wszystkich dorosłych za ich zaniedbania wobec planety. Zostają tylko dzieci, które są zdane wyłącznie na siebie w zrujnowanym świecie — żyją z dnia na dzień i próbują przetrwać. Całą swoją złość kierują wobec dorosłych, ale co się stanie, gdy jedno z nich samo stanie się dorosłe?