Parada atrakcji
Mary, Billybud i Fumbleton to troje miniaturowych ludzkich aktorów grających w serialu telewizyjnym dla dzieci z lat 80. zatytułowanym „Parada atrakcji”. Po śmierci twórcy programu zostają sami w studiu. Gdy ich kostiumy stopniowo się rozpadają, a głód coraz bardziej daje im się we znaki, nadal produkują dla swoich fanów coraz dziwniejsze odcinki.