Țara Minunilor
Mary, Billybud și Fumbleton sunt trei actoricare joacă rolurile principale într-un serial de televiziune pentru copii din anii '80 intitulat „Wander to Wonder”. După moartea creatorului emisiunii, ei rămân singuri în studio. Cu costumele care se destramă încet și foamea care le crește, ei continuă să producă episoade din ce în ce mai ciudate pentru fanii lor.