Atestace
În ajunul Crăciunului, un tânăr medic proaspăt absolvent este de gardă singur pentru prima dată. Toți medicii cu experiență au trebuit să se întoarcă la familiile lor. Nu ar fi crezut că această noapte liniștită se va transforma într-o luptă nu doar pentru viața unui copil, ci și pentru viitorul său profesional și personal.