Cel mai bun scurtmertraj Sophia 202425 min
Jyzone abia a ieșit din închisoare. Deși și-a găsit un nou loc de muncă, întâlnirile pe care le are pe drum riscă să-l facă să întârzie la prima lui zi de lucru. Într-un portret coregrafic și poetic, realizatorul Basil Da Cunha explorează violența din cartierul Reboleira din Lisabona, cu participarea locuitorilor săi.