Best Short Film Fiction Sophia 202425 min
Jyzone has just been released from prison. He has already found a new job, but the encounters he makes along the way to work might make him late for his first day. Basil Da Cunha explores the violent neighbourhood of Reboleira in Lisbon, with the participation of local people.