Coline
La cererea tatălui său, Coline se întoarce în camera ei de copil pentru a-și sorta lucrurile. Diversele obiecte pe care le va găsi îi vor trezi amintiri dureroase. În timp ce face această sortare, ea acceptă în sfârșit lucrurile de care nu va putea niciodată să se despartă.