Kwalifikacje
Wszyscy doświadczeni lekarze spędzają ten wieczór ze swoimi rodzinami. Nic nie wskazuje na to, że ta spokojna noc zamieni się w walkę o przetrwanie – nie tylko o życie dziecka, lecz także o jego własną przyszłość zawodową i osobistą.