W 2017 roku dochody z handlu elektronicznego osiągnęły w Chinach 800 miliardów euro. Wielu przedsiębiorców wzbogaciło się na nowym rynku. Su Junping został milionerem w wieku zaledwie 31 lat. W 2011 roku założył sklep internetowy ze srebrnymi czajnikami, wytwarzanymi ręcznie w jego rodzinnej wsi.