Re: Europe's Night TrainsARTE Reportage
In the Chinese province of Yunnan online shopping is drastically changing life in rural areas. Villagers who used to make a living from agriculture now sell artisanal products via the internet. Young entrepreneur Su Junping has made his fortune from selling silver teapots providing work for 300 people.