Square: Agora artystyczna
Kontratenor Andreas Scholl, specjalizujący się z muzyce barokowej, stworzył dzisiejszy odcinek Agory Artystycznej. Postanowił przedstawić w nim historię Evy Fricke, utalentowanej producentki win.