Art of Gaming
Gry często dają nam możliwość podróży w czasie. A nawet więcej - teraz możemy spowalniać czas, przyspieszać go i używać jako broni. Trinity i dziennikarz Blaise Mao sprawdzają jak to wygląda w praktyce na przykładzie WarioWare, Superhot i Life is Strange.