Art of Gaming
Często zastanawiamy się nad tym jakby to było gdyby nagle nadeszła apokalipsa – atak zmobie, wybuch bomby atomowej… Dlaczego tam bardzo nas to fascynuje? Trinity rozmawia na ten temat z socjologiem Bertrandem Videlem, grając jednocześnie w Fallout 4, H1Z1 i The Forest.