Art of Gaming
Cała kategoria gier, mająca za cel napędzenie nam stracha. Z jakich mechanizmów najczęściej korzystają? I czy tego typu gry pomagają nam się rozprawić ze strachem w prawdziwym życiu? Staramy się odpowiedzieć na te pytania grając jednocześnie w Resident Evil, Slender i Dead by Daylight.