Art of Gaming
An entire genre of video games have only one goal: to frighten us. What are the techniques used to scare us silly, and what can they teach us about our own anxieties? Melek chats to Benjamin Rostalski as they attempt to survive Resident Evil, Slender and Dead by Daylight.