Art of Gaming
Realizm niektórych współczesnych gier sprawia, że czujemy się jakbyśmy oglądali najnowszy film. Jaki jest cel realistycznego przedstawiania wyimaginowanego świata? Czy to realizm decyduje o sukcesie danej gry? A jeśli tak, to jak wytłumaczyć sukces takich gier jak Minecraft czy Tamagotchi?