Boris Lyatoshynsky: Slavonic Concerto
Maksym Shadko performs Borys Lyatoshynsky’s Slavonic Concerto with the Ukrainian National Symphony Orchestra and members of the Kyiv Camerata, conducted by Keri-Lynn Wilson. Part of europiano, ARTE's special day celebrating the piano concerto across Europe.