Lyatoshynsky: Concertul slav, op. 54
Maksym Shadko interpretează „Concertul slav” al lui Borys Lyatoshynsky alături de Orchestra Simfonică Națională a Ucrainei și membri ai Kyiv Camerata, dirijați Keri-Lynn Wilson. Evenimentul face parte din „europiano”, ziua specială dedicată de ARTE concertului pentru pian din întreaga Europă.