Bruce Liu w Lizbonie
„europiano” to wyjątkowe wydarzenie muzyczne przygotowane przez ARTE.tv z okazji Święta Muzyki. Jego idea jest bardzo prosta, ale efektowna: jednego dnia, przez ponad osiem godzin, widzowie mogą odbyć muzyczną podróż przez Europę, śledząc 11 koncertów fortepianowych transmitowanych z 11 europejskich miast.