Trump's 'Might Makes Right' Policy31 min
The United States is ramping up its imperialist tradition as it puts ‘America First’ and uses its might to force its will on other countries with interventions in Venezuela and Iran. People from these countries tell Tracks East how Trump’s ‘peace through strength’ foreign policy is affecting their daily lives.