Izrael: wojna bez końca?
Stany Zjednoczone na nowo odkrywają imperializm i demonstracyjnie pokazują swoją siłę. Znów zaczyna obowiązywać prawo silniejszego. Ataki Trumpa na Wenezuelę i Iran były sygnałem wysłanym do świata. A jak wpływają one na codzienne życie zwykłych ludzi?