Re: Living in a ContainerLiving in a camper van in Switzerland
Switzerland is expected to face a shortage of over 50,000 apartments next year, according to estimates. In a European comparison, only Luxembourg, Ireland, and Norway fare worse. With few alternatives, many people are forced to move into camper vans — but most Swiss campsites prohibit year-round living.