Traiul în camping în Elveția
Se estimează că Elveția va duce lipsă de 50.000 de locuințe anul viitor. Prin comparație la nivel european, doar Luxemburg, Irlanda și Norvegia o duc mai rău. Cu puține soluții la îndemână, mulți oameni sunt forțați să trăiască în rulote – dar majoritatea campingurilor elvețiene interzic șederea pe tot parcursul anului.