Życie na kempingu w Szwajcarii
Trudności ze znalezieniem mieszkania w Szwajcarii sprawiają, że wiele osób decyduje się na życie w kamperze. Jednak większość szwajcarskich kempingów zabrania całorocznego pobytu. Wyjątek stanowi tylko dziesięć z nich. Eksperci szacują, że w 2026 r. w Szwajcarii będzie brakowało ponad 50 000 mieszkań.