Please Like Me - Season 4 (6/6)
Twenty-something Josh lives in Melbourne and is trying to find his way in life amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama. Episode six: Josh sees a therapist and grows closer to his father, whilst several house moves are in the pipeline.