Please Like Me - Season 4 (1/6)
Twenty-something Josh lives in Melbourne and is trying to find his way in life amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama. First episode of series 4: Josh and Arnold discover just how difficult it is to be in a relationship whilst Tom ponders new projects.