Please Like Me - Season 4 (2/6)
Twenty-something Josh lives in Melbourne and is trying to find his way in life amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama. Episode two: Whilst Josh and his friends are away camping for Hannah’s birthday, Rose shows signs of a relapse.