Please Like Me - Season 4 (3/6)
Twenty-something Josh lives in Melbourne and is trying to find his way in life amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama. Episode three: Josh has a series of chance encounters, Hannah takes up boxing, and Tom and Ella look for a flat.